Kontrola zarządcza
Kontrola zarządcza podstawy prawne
Zarządzenie Nr 8/2013 Dyrektora II LO z dnia 29.03.2013 r. załącznik Nr 3 w sprawie wprowadzenia „Instrukcji zarządzania ryzykiem w II LO w Piotrkowie Trybunalskim”.
Zarządzenie Nr 8/2013 Dyrektora II LO z dnia 29.03.2013 r. załącznik Nr 2 w sprawie wprowadzenia „Systemu Kontroli Zarządczej”.
W jednostce wprowadzono procedury kontroli zarządczej.
Kontrolę zarządczą stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny, i terminowy. Zadaniem kontroli zarządczej wskazanym w ustawie o finansach publicznych jest zapewnienie:
- Zgodność działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,
- Wiarygodność sprawozdań,
- Ochrony zasobów,
- Przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,
- Efektywności i skuteczności przepływu informacji,
- Zarządzania ryzykiem.
24.03.2011 - kontrola zarządcza w zakresie prawidłowości realizowanych dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów oraz gospodarowania mieniem w 2010 roku.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 02-04-2021 - Edycja treści
- 21-03-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 832