Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Wydanie duplikatu legitymacji.
- W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej uczeń może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat.
- Do wniosku o wystawienie duplikatu legitymacji załącza się zdjęcie oraz dowód opłaty skarbowej.
- Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu w wysokości 9 zł.
- Wpłaty należy dokonać na konto:
II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Żeromskiego 11, GETIN BANK 26 1560 0013 2324 5280 2000 0001 wpisując w tytule „ za wystawienie duplikatu legitymacji szkolnej” i podając nazwisko właściciela dokumentu.
- Wpłaty należy dokonać na konto:
- Duplikaty wydaje się z fotografią w terminie do 14 dni od dnia złożenia wniosku.
- Duplikat odbiera osoba, na którą dokument jest wystawiony, a w szczególnych przypadkach osoba upoważniona przez właściciela dokumentu.
- Duplikat ukończenia liceum egzaminu dojrzałości - należy złożyć podanie do sekretariatu (czas oczekiwania 14 dni), koszt wydania duplikatu na dzień dzisiejszy 26 zł kwotę należy wpłacić na konto szkoły, nr konta: 26 1560 0013 2324 5280 2000 0001
- Duplikat świadectwa wydanego przez OKE - wydanie duplikatu należy zgłosić się do OKE
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 02-10-2020 - Edycja treści
- 22-05-2018 - Edycja treści
- 21-11-2016 - Edycja treści
- 14-12-2015 - Edycja treści
- 07-11-2015 - Edycja treści
- 11-06-2015 - Edycja treści
- 21-03-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 710